• mana.attari@gmail.com
  • 09120031209

دلایل نیاز به مشاوره خیانت در تهران

 

مشاوره خیانت در تهران از مهم‌ترین مشاوره‌هایی است، که در کلینیک‌های روانشناسی انجام می‌شود. کلان شهر تهران در گذشته مانند امروز شلوغ و پر جمعیت نبود. جذابیت‌های این شهر و داشتن رفاه باعث شده تا تعداد زیادی از افراد به این شهر مهاجرت نمایند. شلوغی کلان شهر تهران به حدی شده که در یک ساختمان و یا برج، افراد  همسایه خود را نمی‌شناسند. این روزها مشاوره خیانت در تهران  به علت خیانت در این کلان شهر به شدت افزایش یافته است. مواردی مانند تنوع‌گرایی، فضای مجازی و عدم ترس از آبرو باعث افزایش خیانت در این شهر شده است. خیانت در گذشته منحصر به مردان بود. اما این روزها در شهر تهران شاهد خیانت خانم‌های زیادی به همسرانشان هستیم. خداروشکر این روزها مشاوران متخصص و با تجربه به افراد کمک می‌کنند تا زندگی سالم‌تری داشته باشند. اگر شما هم جز افرادی هستید که با مشکل خیانت دست و پنجه نرم می‌کنید، حتماً با یک مشاور مجرب صحبت کنید. فرقی نمی‌کند که مورد خیانت واقع شده‌اید و یا خیانت کرده‌اید. در هر صورت به یک مشاوره با تجربه برای رفع آسیب‌های روحی و روانی نیازمندید. در  این مطلب از سایت دکتر مانا عطاری همراه ما باشید تا با علل و عوامل خیانت زوجین و نحوه مشاوره آشنا شوید.     مشاوره خیانت در تهران  

بررسی روانشناسی خیانت زن به مرد

روانشناسی خیانت زن به مرد موضوعی است که این روزها در جامعه به دلیل از هم پاشیدن بنیان خانواده بسیار اهمیت دارد. کلان شهر تهران از آن دسته شهرهایی است که به دلیل جمعیت زیاد و جذابیت‌هایی که دارد. امکان خیانت در این شهر بیشتر است. در شهرهای کوچکتر بسیاری از افراد به دلیل ترس از رفتن آبرو در جامعه از خیانت پرهیز می‌کنند. اما در کلان شهر تهران دیگر این روزها حتی افراد همسایه کناری خود را نمی‌شناسند. به همین دلیل ترس از آبروریزی وجود ندارد، و خیانت بیشتر است.   روانشناسی خیانت زن به مرد تا حد زیادی به نوع رفتار زنان و مردان برمی‌گردد. مردان بر خلاف زنان رابطه جنسی را نوعی ابراز محبت به همسر خود می‌دانند. در صورتیکه به هرگونه عدم احساس عاطفی از سوی همسر خود پی ببرند. ممکن است اقدام به خیانت نمایند. از سویی بعضی از مردان علیرغم تامین کلیه نیازهای جنسی توسط همسر خود، با دیدن  زنان زیبا تحریک می‌شوند. اما خیانت در زنان اغلب به علت تامین نیازهای عاطفی رخ می‌دهد. در درجه بعد مواردی مانند عدم تامین نیازهای مادی، اعتیاد همسر، اختلالات روانی مانند شخصیت دوقطبی، خیانت از سوی همسر و…باعث خیانت زنان می‌شود.   بیشتر بخوانید : نیاز به مشاوره طلاق دارید؟  

بهترین مشاور خیانت در تهران کیست؟

بهترین مشاور خیانت در تهران معتقد است که بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مانند آسیب‌های شخصیتی، نداشتن اعتماد به نفس، فقدان ارتباط عاطفی گرم از مهمترین عوامل زمینه‌ساز خیانت هستند. در کلینیک روانشناسی خیانت زن به مرد، مشکلات مربوط به هر دو نفر روانکاوی می‌شود. منظور هم فردی است که به او خیانت شده و هم فردی که مرتکب خیانت می‌شود. بهترین مشاور خیانت در تهران، معتقد است که طرفین در خیانت فشار روحی و روانی زیادی را تحمل می‌کنند. به همین علت باید حتماً از یک مشاور با تجربه و متخصص در این زمینه کمک گرفت تا آسیب‌های روحی و روانی طرفین برطرف شود. در بسیاری از مواقع طرفین از رفتن پیش مشاوره اجتناب می‌کنند. اینگونه زوجین در آینده به علت سرکوب کردن احساسات خود شروع به بداخلاقی و اذیت اطرافیان خود می‌کنند.   مشاوره خیانت زن در تهران    

تاثیر خیانت بر فرزندان

در این شرایط فرزندان به علت بداخلاقی و یا عدم توجه والدین به دلیل افسردگی آسیب زیادی خواهند دید. افراد آسیب‌دیده ناشی از خیانت می‌توانند تمام مشکلات خود را با یک مشاور مطرح نمایند. مشاوره خیانت در تهران به شما کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن احساسات منفی خود را تخلیه نمائید. در مرحله بعد مشاور به شما کمک می‌کند تا بتوانید، بر افسردگی غلبه و دوره سوگواری و رنج خود را طولانی نکنید. سپس مشاوره خیانت در تهران شما را راهنمایی می‌کند تا بتوانید برروی عزت نفس و اعتماد به نفس خود کار کنید. علاوه براین ریشه خیانت همسر خود چه زن و چه مرد را بررسی و اگر کوتاهی از سمت شما بوده برطرف نمائید. پس اگر در زمینه خیانت مشکل دارید، حتماً به یک مشاوره خیانت در تهران با تجربه و متخصص مراجعه کنید تا بتوانید در آینده زندگی شاد و بدون افسردگی و درد و رنجی را تجربه نمائید.  

مشاوره خیانت زن در تهران

مشاوره خیانت زن در تهران این روزها به شدت افزایش یافته است. در گذشته خیانت فقط مختص آقایان بود. اما این روزها شاهد خانم‌هایی هستیم که به همسر خود خیانت می‌کنند. در بیشتر مشاوره خیانت زن در تهران، زنان بزرگترین علت خیانت به همسرشان را عدم رضایت جنسی و عاطفی بیان کرده‌اند. در  ادامه به مهمترین عوامل خیانت زنان به مردان می‌پردازیم:
  • عدم احساس با ارزش بودن از سوی همسر
بسیاری از زنان هنگام مراجعه به مشاوره خیانت در تهران، احساس کم ارزشی و نداشتن لیاقت ازسوی همسر را از عوامل مهم خیانت به همسر می‌دانند.
  • نداشتن تعهد
این روزها در جامعه شاهد زنانی هستیم که علیرغم داشتن همه امکانات زندگی و همسر مهربان و متعهد، باز دست به خیانت می‌زنند. این دسته از خانم‌ها، دوست دارند علیرغم داشتن همسر با مردان دیگر نیز در ارتباط باشند و هیچگونه تعهدی را قبول نکنند.
  • عدم هیجان اولیه
همه رابطه‌ها به طرزی پرشور آغاز می‌شود. اما بعد از مدتی رابطه سرد شده و دیگر آن هیجان اولیه را ندارد. هنگامی که هیجان اولیه از بین می‌رود، کم کم افراد دچار خستگی جنسی و عاطفی می‌شوند. همین خستگی جنسی و عاطفی زمینه خیانت را فراهم می‌کند.
  • گرفتن انتقام
در بسیاری از مواقع زن به دلیل گرفتن انتقام از همسر خود اقدام به خیانت می‌نماید. خیانت مرد به زن در بعضی از زنان زمینه خیانت در آینده را فراهم می‌کند.
  • مشغله کاری زیاد همسر
بسیاری از مردان به دلیل ماهیت شغلی و کاری خود، وقت کافی برای تامین نیازهای عاطفی و جنسی همسرشان ندارند. در نتیجه همسران اینگونه از مردان نیازهای عاطفی و جنسی خود را با مرد دیگری برطرف می‌سازند.
  • فضای مجازی
بسیاری از آشنایی‌ها در فضای مجازی صورت می‌گیرد. بسیاری از افراد تصور می‌کنند، چت کردن خیانت نیست. در حالیکه هرگونه ارتباط با جنس مخالف، یک نوع خیانت به همسر محسوب می‌شود.   بهترین مشاور خیانت در تهران     بیشتر بخوانید : مشاوره زوج درمانی
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

پیام بگذارید